Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Tisztességtelen haszon

2017.03.26

2017. március 24.

Telefonon ne rendelj!

Becsapnak. Dupla áron adják a terméket.

Érdemes rendelés előtt utána nézni az ajánlott terméknek.

Egyébként úgy hiszem, hogy ez egy reklámfogás, amely arra alapoz, hogy az emberek, ha egyik cégtől nem is vesznek, de amikor látják, hogy amott ugyanazért az árért kétszer több árut kapnak, akkor mennek az olcsóbb céghez.

Akinek meg nincs internet, vagy VAKON megbízik a telefonos, jó szándékáról mindenkit biztosító hölgyben, az megfizeti annak az árát.

Valószínűnek tartom, hogy a cégek maguk is hozzájárultak ehhez a reklámfogáshoz, ami üzleti körökben is etikátlan, és az, a vásárlók átverése.

Az emberségről meg még nem is szóltunk.

Utána nézhetne a Fogyasztóvédelem.

Velem ez történt:

Két éve is meg van, hogy rendszeres időközönként felcsörget egy női hang és nagyon kedvesen rábeszél (már ha éppen van némi anyagi fedezetem is) egy-egy termék megvásárlására. Leginkább anyukámnak rendeltem ízületre, izomra krémeket, de most a hölgy megfogott, mert egy olyan terméket ajánlott, ami hasznos a bőrnek, porcoknak és a véredényeknek is.

Már egy hónapja csak fájdalommal tudok járni, és talán szóltam már az aortám tágulatáról és az ő billentyűjének az áteresztéséről is.

Az első telefon 16-án a temetőben ért. Mondtam a hölgynek, hogy most nem beszélgetnék vele. Elnézést kért és letette. Másnap 17-én ismét hívott.

Gondoltam én buta? „egye fene azt a 12.000,- forintot, legfeljebb egy hónapig összébb húzzuk magunkat” – és megrendeltem.

A termék egy ajándék gyógytea kíséretében hétfőn meg is érkezett. Semmit nem kellett aláírni, csak átvettem, ő meg a pénzt és kész.

Két este ittam a porból, aztán gondoltam elnézek a cég honlapjára. Hatalmas pofonként tapasztaltam, hogy ott ugyanezért a pénzért 2, azaz kettő doboz ilyen port kaphatnék. Nosza, írtam a cégnek, mire ezt a választ kaptam:

„Tisztelt Bódi Ildikó!

A … terméket mi gyártjuk, és értékesítjük is, azonban az Ön által leírtak alapján úgy látom hogy nem tőlünk megvásárolta meg, hanem valakitől aki tovább értékesíti.

Kérem hogy a kérésével ahhoz a hölgyhöz forduljon, aki a terméket eladta Önnek.

Jó egészséget kivánok Önnek!

Üdvözlettel, „

Fordultam is, még ugyanaznap reggel, mielőtt ez a válasz megérkezett. A hölgy aztán közölte, hogy ők egy másik cég, nem azok, akik a dobozon fel vannak tüntetve.

Írtam annak a cégnek is.

„Kedves Hölgyem !

Megértem a problémáját .

Mi a … (cégnév) vagyunk és viszont eladók , szabad árak vannak mi nem tudjuk 6000-ft ért értékesíteni a terméket . Szállítási költség nélkül , házhoz szállítással dolgozunk plusz ajándék terméket adunk ajándékba .

Az értékesítőim a … nevében kell hogy bejelentkezzenek ha nem így történt elnézését kérem és kezelem a helyzetet .

Ha Ön tudja hogy ott annyiba kerül a termék akkor miért vásárolta meg tőlünk , nem kellet volna felbontania , és akkor vissza tudnám venni a terméket .

Megértését köszönöm „

 

Kértem a levélírót, hogy vegyenek le a vásárlók listájáról. Szinte késedelem nélkül jött a válasz, hogy kérésem teljesítették.

Megnéztem a holnapjukat. Azokét is, akiknek a termékét árulják. Szám szerint 7 terméket – több időt nem szántam a tanulópénzem mellé – minden terméket dupla áron kínálnak, mint a dobozon feltüntetett cég.

A dobozon feltüntetett céggel volt még egy levélváltásom, ami végül is a netes ÁRELLENŐRZŐ barangolásom elindította. A levél így szól:

 

„Kedves Ildikó!

A … (akik a terméket eladták nekem) nem hivatalos viszonteladónk, de valóban nálunk vásárolja a terméket.

Azonban a termék szabad áras, nincs megszabva, hogy mennyiért adhatja tovább.

Az hogy Ön tudomást szerzett egyáltalán a termékről, az az ő munkájukat dicséri, és a termék fogyasztásával csak jól járhat, nagyon sok emberen segitett már ez a termék, és a nem törzsvásárlói árhoz képest nem nagy a különbség.

Az hogy ők más áron értékesítik a terméket mint ahogy nálunk megvásárolható, alapvetően abban nem látok kivetni valót, hiszen ők hozzá adnak ehhez munkát, és lehet hogy enélkül nem is ismerte volna meg a termékünket.

(…)

Mivel Ön a …-nál vásárolt, kérem továbbra is velük egyeztessen a továbbiakról.

Jó egészséget kívánok!”

 

Kiheverem. Már nem érdekel. Csak nektek szólok: ne hagyjátok átverni magatokat.

A telefonos háttérben hallottam egy hangot, hogy miért nem néztem előbb szét a neten meg, hogy mindenkinek van internete. Üzenem a háttérhangnak, hogy nem igaz.

Rengeteg idős embert vernek át így ezek az emberek, akik nem tudják ellenőrizni, hogy valójában mennyibe kerül a termék, amit nekik 100% felárral adtak el.

Röhögök is, igaz kissé kínosan, mert arra gondolok, hogy olyan ez, mint egy polip, ami kilométerekre növesztette a csápjait, és ezek a „kereskedők” ezer és ezer embert csapnak be, és abban a hitben élnek, hogy kiváló emberek, jót cselekszenek, hiszen megismertették velünk a termékeiket, és segítenek nekünk. Az igazságból imigyen lesz nagyon könnyen (I) gazság.

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.